Iata declaratiile celor patru membri ai Grupei Rosii a Mastersului de la Shanghai, dupa rezultatele de astazi - Federer - Davydenko 6-4;6-3 si Roddick - Gonzalez 6-1;6-4:
Roger Federer: 'Nu am fost stresat in mod particular. Pur si simplu, este o situatie inedita sa ma aflu in turneu dupa ce am pierdut un meci. Dupa ce pierd, sunt obisnuit sa plec si sa ma recuperez pentru competitia urmatoare. Aici, nu doar continui, dar mai mult, intalnesc si un alt jucator din Top 10, iar asta nu face deloc lucrurile mai usoare. De acord, am facut 39 de erori nefortate, dar sunt satisfacut de jocul meu.'
Nikolay Davydenko: 'Nu imi este imposibil sa-l inving pe Federer. Astazi, a fost foarte dificil din punct de vedere fizic. Am jucat accidentat la Sankt Petersburg si la Paris si inca nu m-am refacut 100%. Sezonul a fost lung si sunt foarte obosit. Totusi, voi participa la finala Cupei Davis, iar o eventuala victorie ar fi principala mea reusita in acest sezon. Diferenta intre mine si Federer este data si de increderea in sine. A inceput si el sa imbatraneasca(rade), s-ar putea sa fie unul dintre motivele pentru care a pierdut mai multe meciuri anul acesta. Toata lumea este nerabdatoare sa-l vada imbatranind.'
Andy Roddick: 'Sunt zile, precum cea de astazi, in care totul iti iese din plin. Imi doream aceasta victorie, nu am vrut sa-l las sa-si intre in joc, si am reusit sa realizez ce mi-am propus. Din moment ce sunt deja calificat, nu am niciun motiv sa fiu emotionat pentru confruntarea cu Roger. Pot sa joc liber, pentru a incerca sa-l scot din turneu. Banuiesc ca mai sunt inca sase jucatori in aceasta competitie care si-ar dori sa reusesc.
Fernando Gonzalez: 'Am fost foarte, foarte obosit. Ma simteam greu, mi-era dificil sa ma misc. Meciul contra lui Federer m-a secat de energie. Iar Andy adora cand isi poate face punctele repede. Serviciul i-a oferit o multime de puncte 'gratuite'. A jucat intr-adevar bine, iar eu nu m-am simtit in regula la inceput. Mai apoi, a fost prea tarziu.'