Iata ce au declarat Fernando Gonzalez si Roger Federer, dupa partida castigata de chilian, 3-6;7-6;7-5:
Gonzalez: 'Ma simt grozav. Dupa 10 infrangeri, a venit si randul meu. Acum, dupa ce l-am invins pe Roger, cred ca va fi o grupa foarte stransa, deoarece mai am inca doua jocuri extrem de dificile, iar nimeni nu stie ce se poate intampla.
A jucat primele cinci game-uri ca un adevarat numar 1 mondial, chiar mai mult. Nu ma simteam deloc bine pe teren. Mai apoi si-a coborat putin nivelul jocului, iar eu am inceput sa imi revin. Cred ca punctul cheie al meciului a fost serviciul meu si curajul de a-mi etala loviturile. Am reusit trei puncte fantastice pentru a face breakul, la 5-5 in decisiv.
Cred ca cel mai bun joc al meu a fost cel impotriva lui Tommy Haas, la Australian Open, in semifinale. Totusi, si astazi am jucat foarte bine. Cel putin in ultimele doua game-uri am ajuns la nivelul maxim.
Roger nu se astepta sa-l dobor cu reverul meu. Era convins ca o sa atac mai puternic cu dreapta. Stiu ca l-am surprins mai ales cu loviturile in lung de linie.'
Federer: 'Este o infrangere grea, deoarece cred ca am jucat destul de bine. Nu am fost nevoit sa ma confrunt cu un debut nefericit in grupe pana acum. Oricum, inca e ok. Este singurul esec pe care il poti suferi de-a lungul sezonului, fara a fi eliminat din concurs. Sper ca voi putea sa evoluez bine in urmatoarele doua meciuri.
Tie-breakul a inceput prost. Am pierdut un punct pe care n-ar fi trebuit sa-l cedez niciodata, iar el a facut 3-0. A jucat excelent. N-am putut face mai mult nici la mingile de break din setul 3.
Intr-un fel imi pare rau, dar, pe de alta parte, nu sunt dezamagit, deoarece aveam uneori impresia ca punctele castigate de el sunt ridicol de norocoase. Totusi, merita toata admiratia.
Reverul sau m-a omorat astazi. A trimis cateva mingi in colt, locuri unde n-ar fi putut niciodata sa le aseze. Mai mult, in majoritatea momentelor cruciale, a lovit exact cum a avut nevoie.
N-am mai putut juca la fel de agresiv in setul decisiv, din cauza serviciului lui. De multe ori, serviciul e cea mai importanta parte a jocului. Nu cred ca si-a dat seama, dar uneori pur si simplu incepea sa serveasca toate mingile pe linie si sa castige usor multe puncte. Desigur, odata ce a inceput sa-i intre forehandul, e greu sa-i mai rezisti.'