Astazi s-au decis cele doua semifinale ale Turneului Campionilor. Astfel, soarta ii va aduce fata in fata pe cei mai buni jucatori ai ultimilor ani, Roger Federer si Rafael Nadal, pentru ca, in a doua semifinala, sa se intalneasca David Ferrer si Andy Roddick. Iata declaratiile celor patru componenti ai Grupei Aurii, intrati astazi pe teren:
Roger Federer: Nu trebuie sa supraestimam acest succes. Amandoi eram deja calificati si am jucat fara presiune. Stiu ca stilul lui se potriveste perfect jocului meu, dar asta nu inseamna ca o sa il bat de fiecare data. Priviti ce s-a intamplat si cu Gonzalez. Crezi ca detii controlul asupra unui individ si totul se intoarce impotriva ta. Despre semifinala cu Nadal, Roger a adaugat: Sunt nerabdator sa joc impotriva lui. Mereu este frumos sa-i ai pe cei mai buni luptandu-se in ultimul turneu al anului. Desigur, urmeaza si finala, acolo unde ma veti vedea din nou pe mine sau pe Rafa, ceea ce este un lucru bun.
Andy Roddick: Se pare ca de cele mai multe ori cand jucam impreuna, jocul sau atinge perfectiunea, ceea ce este destul de suparator. Trebuie sa-mi dau seama ce parte a jocului meu ii scoate la iveala toate calitatile si sa incerc sa ma corectez. Mare parte din jucatorii care l-au invins sunt foarte iuti, genul lui Nalbandian, care poate alerga mult. Din pacate, acesta nu e punctul meu forte. Trebuie sa-ti pui in valoare partile tale bune si sa faci anumite reparatii in celelalte domenii. Dar cand ii intra 84% din primele servicii, situatia devine si mai dificila. Nu stiu daca a mai servit vreo data in viata lui asa de bine.
Fernando Gonzalez: Nu l-am invins niciodata pe Davydenko, are un nivel foarte ridicat al jocului si returneaza excelent. Totusi, am dat tot ce-am avut mai bun. Am fost motivat de perspectiva de a ajunge in semifinale, dar nu m-am simtit la fel de bine ca in primul meu meci. Acum e timpul pentru o vacanta de trei saptamani sau chiar o luna. Imi voi incepe sezonul 2008 direct la Australian Open.
Nikolay Davydenko: Dupa ce am pierdut primele doua jocuri, a fost important pentru mine sa castig ultimul meci inainte de a merge in vacanta. Trebuie sa imi schimb putin atitudinea inaintea finalei de Cupa Davis(programata in perioada 30 noiembrie - 2 decembrie, contra SUA). Vreau sa ma si bronzez putin, cat am timp.